pondělí 29. března 2010

Kde Nova schovává Expozituru?

Původně jsem chtěl něco vypotit o Týtý, ale nakonec se mé intelektuální ego rozhodlo tento produkt nevnímat. Jiná situace by nastala, kdyby se Krysáci dostali do úzké nominace, což však v zemi, kde se nejsledovanější pořad jmenuje Televizní noviny, stejně nikdy nestane :-)

Opět jsem dnes sledoval Kriminálku Anděl a i přes některé výhrady si myslím, že jde v současnosti o nejlepší původní věc, co naše televize nabízí.
Vzpomněl jsem si, že jsem v květnu 2008 psal na RadioTV o dalším kriminálním seriálu, který TV Nova připravuje. Zapamatoval jsem si to podle pěkně blbého názvu - Expozitura. Seriál má pojednávat o zajímavém a v té době celkem aktuálním Berdychově gangu.

Téměř dva roky uplynuly jako voda, televize neví, čím by zaujaly a Nova stále dusí své další eso (Kriminálka Anděl podle mě esem je.) někde v zaprášeném archivu. Nechci být zbytečně paranoidní, ale nevidím logický důvod, proč nevytáhnout Expozituru na televizní obrazovky. Nechci věřit v politicko-obchodní spiknutí, ale seriál stárne a stárne a ztrácí na aktuální štiplavosti...

Žádné komentáře:

Okomentovat