středa 31. března 2010

Uživatelský posun Facebooku

Nejprve upozorňuji, že tato má úvaha nevychází z nějakých exaktních čísel, ale je pouhým dojmem každodenního uživatele Facebooku.

Zjednodušeně se dá říct, že statusy ustupují. Všiml jsem si, že se na mé "zdi" objevuje čím dál tím méně těchto krátkých vzkazů a je plná různých odkazů. Zanedlouho pro mne Facebook bude plnohodnotným zpravodajským kanálem, kde se rychle dozvím vše, co se stalo ve světě, ale také aktuální zprávy z blízkosti svých "přátel".

Uživatel si nacvaká členství na různých zpravodajských a zájmových stránkách a z Facebooku mu tak vlastně vzniká internetový online deník, který je neustále aktualizován. Večer pak usedá k televiznímu zpravodajství s tím, že vše podstatné už zná.

Z Facebooku přestává být virtuální pavlač a stává se zajímavou infotainmentovou platformou, kde mi mí "přátelé" nabízí k poslechu hudbu, co je zrovna zaujala, odkazy s novinkami z celého světa i fotky ze svého blízkého okolí. A i tento blog se zanedlouho na "zdi" mých "přátel" objeví jako poznámka.

Osobně píšu již jen tvíty, které se díky propojení dostávají také na Facebook a i na Google Buzz (Ovšem, kdo dneska pořádně ví, co to ten Buzz je.)

... a to se mi líbí ;-)

Žádné komentáře:

Okomentovat